TINGGALKAN JEJAK

Wednesday, February 08, 2012

COPLUS

HARGA : RM39.60,
POSLAJU RM5.50

Saya telah menggunakan produk ini selama 15 hari. Hasil yang saya miliki dari minuman ini sungguh luar biasa, kerana sebelum ini saya tidak bersemangat atau bertenaga semasa bangun tidur dan susah untuk buang air besar. Apabila saya menggunakan produk ini, hasilnya begitu luar biasa dan masalah yang saya hadapi tidak lagi dihantui. Selain daripada itu minda saya cergas dan bertenaga serta saya tidak berasa letih apabila melakukan sebarang aktiviti luar. Saya juga sebelum ini menghadapi masalah keinginan untuk makan. Dan saya amalkan produk ini, alhamdulillah, walaupun hanya makan 1 paket pagi dan tidak makan tengahari perut saya boleh bertahan dan saya tidak mengalami gastrik.

No comments:


Divider Pictures, Images and Photos

Ayatul Kursi

Ayat Seribu Dinar

CARA MEMBUAT PESANAN DAN BAYARAN

Proses Jual Beli Mudah Je. ikuti Langkah2 dibawah

1) NAMA:

2) ALAMAT:

3) NO TEL:

4) JENIS PRODUK:

5) KUANTITI:


Email kepada saya butiran di atas:

wmolyna@yahoo.com

atau SMS/TEL : 012-99542464 / 09-8454008


Tunggu saya REPLLY email/sms anda, kemudian bolehlah

(TRANSFER AKAUN / CASH DEPOSIT / BANK IN) ke dalam salah Satu Akaun yang tertera di bawah ni, NO AKAUN AKAN DIMAKLUMKAN MELALUI EMAIL/SMS









Harap maklum.


PENGHANTARAN
  • Penghantaran dibuat pada hari isnin dan khamis melalui pos laju, parcel dan courier **produk DCL & produk kesihatan yg lain kecuali Herba MUNA ASY SYIFA dipos/courier setiap hari kecuali cuti mingguan/kelepasan am**
  • Sekiranya proses penghantaran tidak pada hari tersebut anda akan saya maklumkan
  • Kos pos akan dimaklumkan setelah pemilihan barang disahkan
  • Kami akan memaklumkan proses penghantaran setelah pembayaran diterima masuk
  • Nombor tracking anda akan saya maklumkan melalui email / cxbox


A). POSLAJU






RM6 - Sem. M'sia utk 500g pertama

RM 1 utk tambahan 250g berikutnya.


RM8 - Sarawak utk 500g pertama

RM 1.50 utk tambahan 250g berikutnya.


RM8- Sabah utk 500g pertama

RM 2 utk tambahan 250g berikutnya.


RM51.60-Brunei utk 500gm yang pertama

RM48 - Singapore utk 500gm yang pertama



B). POS PARCEL






*Brunei

- RM17.60 utk 250gm yang pertama

-RM2.10 setiap tambahan 250gm              

*Singapore

-RM16.50 utk 250gm yang pertama

-RM1.00 setiap tambahan 250gm

Pos parcel with tracking number

(Hanya sedikit insurance cover jika berlaku kerosakan barang-1.5% shj)


Local Delivery Standard

Sampai antara 3-7 hari bekerja


C). POS EKSPRESS
sampul RM2.50

sampul RM3

sampul RM4


D).COURIER

kos kurier adalah RM6.70 utk 3kg pertama bagi semenanjung malaysia(bandar2 utama). sabah & sarawak akan dikenakan harga berlainan**


PERHATIAN!!!!!!

PEMBELIAN BARANG MUDAH ROSAK/ FRAGILE:

*Pengguna dinasihatkan utk memilih poslaju kerana ada insuran jika berlaku kerosakan barang.

*Parcel tiada insuran.
* Risiko kerosakan diperjalanan tidak ditanggung oleh pihak kami.


PERIKSA BARANG SEBELUM TERIMA

* SILA PASTIKAN ANDA PERIKSA TERLEBIH DAHULU BARANGAN yang di terima dari pihak pos sebelum anda menandatangani borang penerimaan pengeposan tersebut (especially barangan FRAGILE, kaca, seramik, etc)

*Anda dinasihatkan tidak menandatangani borang penerimaan tersebut sekiranya
i) anda lihat kotak remuk / terbuka / koyak / rosak / etc
ii) anda dapati barang-barang tersebut rosak / pecah / patah


BARANG ROSAK/ PECAH:

ANDA DIMINTA BUAT LAPORAN di mana2 pejabat poslaju terdekat berkenaan barangan yg rosak tersebut dengan secepat yg mungkin bagi tujuan tuntutan insurans / gantian \

SILA HUBUNGI POS CARE LINE 1-300 - 300 - 300 sekiranya terdapat sebarang masalah / kelewatan dan juga untuk sebarang pertanyaan.


**ATAU ANDA BOLEH ISI PESANAN DI ORDER FORM MESRA SHOP**


Order Form Pictures, Images and Photos
Name:
Address:
Email Address:
Phone Number:
Item code & quantity:
Payment menthod: CIMB
MAYBANK
BANK ISLAM

Type of Postage: POSLAJU
POS EKSPRESS
POS PARCEL
ANY QUESTIONS?? PLEASE WRITE HERE

This form powered by Freedback