TINGGALKAN JEJAK

Saturday, November 12, 2011

NUCELL produk baru keluaran DCL

Nu~Cell produk baru ganti Nuage


Nu~Cell (Advance Formulation)
Makanan Ajaib Yang Dikenang Oleh Tubuh Anda

1. Apa itu Stem Cell / Sel Induk?
- "MASTER CELLS" yang terdapat dalam tubuh manusia dan berperanan mengganti serta merawat sel/tisu/organ di dalam tubuh
- Jumlahnya berkurangan mengikut pertambahan usia serta faktor pemakanan dan persekitaran
- Penemuan penting kedua dalam tempoh 25 tahun selepas penemuan genome manusia (genetik)
- Darah di dalam tali pusat bayi adalah sumber Sel Stem yang sangat bernilai secara genetiknya

2. Apa itu Radikal Bebas?
- Bendasing yang wujud di dalam sel-sel badan kita disebabkan oleh proses pengoksidaan semasa sel-sel badan kita menggunakan oksigen untuk menghasilkan tenaga
- Ia juga terhasil disebabkan oleh cara hidup yang tidak sihat dan persekitaran yang tidak bersih, seperti pemakanan tidak seimbang, bahan kimia toksik, asap rokok, bahan awet, tekanan emosi dan sebagainya
- Radikal bebas yang berlebihan akan menyebabkan badan menjadi bertoksik seterusnya menyebabkan pelbagai penyakit kronik
- Proses penuaan - adalah disebabkan oleh perubahan dalam badan hasil tindakan radikal bebas - Prof Denham Harman (1954)

3. Apa itu Anti Oksidan?
- Bahan semulajadi yang bertindak untuk menghentikan atau menghalang kerosakan pada tubuh badan yang disebabkan oleh radikal bebas
- Ia juga menstabilkan radikal bebas supaya sel-sel tubuh terpelihara daripada terus rosak
- Tubuh secara semulajadi menghasilkan anti-oksidan tetapi ia berkurangan mengikut umur, pengambilan makanan tidak seimbang serta persekitaran tercemar

4. Apa itu Trace Mineral?
- Adalah mineral yang diperlukan oleh tubuh pada kadar 5-10 mikron
- Diperlukan oleh tubuh untuk pembinaan struktur dan fungsi sel yang betul
- Meningkatkan sistem imun
- Bekerjasama dengan vitamin di peringkat sel untuk fungsi sel yang optimum

Keistimewaan Nu~Cell
1. EKSTRAK KOMPAUN BIO-MARIN DAN 16 JENIS BUAH "BERRY"
- Supplemen untuk sel induk (Stem Cell)
- Acai Berry, salah satu daripada 16 jenis buahan beri
- Kajian Dr. Nicholas Perricone - Acai Berry adalah Superfood anti-oksidan No. 1

2. TRACE MINERAL
- Selenium - anti kanser
- Manganese - anti oksida
- Magnesium - meningkatkan fungsi otot dan injap (membantu masalah jantung dan memaksimakan kelelakian serta melambatkan ejakulasi)

3. PROTEIN KOLAGEN
- Membaikpulih tekstur kulit (menggebukan kulit) dan melambatkan proses penuaan
- Mengekalkan kelembapan dan mencegah kedutan
- Mencantikkan dan menyuburkan kuku dan rambut
- Menegangkan payudara
- Melangsingkan badan ketika tidur
- Mencerahkan kulit dan mengurangkan pigmentasi
- Mengurangkan lebam bawah mata

4. SERAT yang sangat tinggi - 100 kali serat biasa
- Agen detox (nyah toksid)
- 3 kali lebih hebat dari biasa
- Pembuangan air besar secara lembut (tanpa memulas)
- Menurunkan berat badan
- Mengelakkan pelbagai penyakit

5. BIOGROW CALCIUM (Kalsium semulajadi organik)
- Sangat baik untuk pertumbuhan tulang
- Mengimbangi iodin dalam darah
- Stabilkan fungsi kelenjar tiroid
(Nota : Pengambilan kalsium inorganik secara berlebihan boleh menyebabkan mendapan kalsium pada sesendi tulang dan gangguan pada imbangan iodin dalam darah, seterusnya menjejaskan fungsi kelenjar tiroid)

6. ASID LEMAK OMEGA 3
- Mengurangkan LDL (Low Density Lipoprotein - Kolestrol Jahat), Penyebab utama Aterosklerosis (pengerasan arteri)
- Meningkatkan HDL (High Density Lipoprotein - Kolestrol Baik)
- Melancarkan peredaran darah
- Meningkatkan fungsi otak

7. KLOROFIL merangsang pembinaan hemoglobin (sel darah merah)

8. Kaya dengan VITAMIN A, B, C, E dan B12 bagi meningkatkan fungsi kesihatan dan awet muda

Bagaimana Nu~Cell Berfungsi
- 1 jam selepas pengambilan, Nu~Cell akan mengaktifkan sel induk/sel stem yang terdapat pada tisu atau organ
- Berlaku proses membaikpulih tisu atau organ yang rosak

Mengapa Komposisi Di Dalam Nu~Cell Sangat Luarbiasa?
- Supplemen untuk sel stem/sel induk
- Diperlukan oleh tubuh untuk membaikpulih tisu atau organ yang rosak
- Meningkatkan proses anti-aging (melambatkan proses penuaan)
- Menjadikan anda kelihatan muda
- Gabungan bio-marin dan 16 jenis buah-buahan Berry
- 100% semulajadi dan organik
- Hanya 1 sachet Nu~Cell 2 kali sehari berjuta-juta sel stem diaktifkan dan dilepaskan dalam darah dalam masa 60 minit
- Mempercepatkan proses pemulihan tisu-tisu atau organ yang rosak

Produk Nu~Cell Untuk Siapa?
- Orang dewasa dan kanak-kanak yang ingin mengekalkan kesihatan
- Orang dewasa dan kanak-kanak yang ingin sembuh daripada penyakit
- Orang tua yang ingin menikmati kehidupan sejati
- Lelaki dan wanita yang ingin awet muda dan kesihatan yang optimum

Bilakan Seseorang Itu Boleh Mendapat Keputusan (Kesan)?
- Bergantung kepaad berapa banyak tisu/organ yang rosak
- Sel stem adalah pembina tubuh anda
- Semakin banyak sel stem yang aktif semakin cepat proses penyembuhan, pemulihan dan pembaharuan tisu/organ yang rosak

Reaksi Penyembuhan / Healing Crisis
- Sekiranya berlaku rasa tidak selesa atau perubahan pada tubuh seperti demam, selsema, jerawat, ruam, sakit kepala, kelelahan atau yang sewaktu dengannya, itu merupakan tindakbalas tubuh terhadap penyembuhan
- Teruskan pengambilan, minum air secukupnya, kurangkan makan(diet), rehat dan tidur yang mencukupi

Mengapa kita perlukan Nu~Cell?
- Semakin meningkatnya usia, mutu kehidupan semakin menurun disebabkan faktor pemakanan, gaya hidup yang tidak sihat dan persekitaran
- Mencegah lebih baik daripada mengubati
- Terlihat lebih muda dari usia anda
- Merasa sihat dan bersemangat
- Bertenaga sepanjang hari
- Bebas dari penyakit kronik
- Memiliki kehidupan yang berkualiti dan optimum

Kelebihan Menggunakan Nu~Cell
- Merupakan supplemen kepada sel stem/ sel induk anda sendiri
- Bukan daripada sel induk embrio/sel induk asing (tiada isu kontroversi)
- Sel stem/sel induk dalam tubuh anda merupakan 'doktor peribadi' anda
- Semakin banyak sel stem/sel induk yang aktif, semakin sihat anda
- Tiada suntikan, tiada pencabutan, tiada penuaian sel-sel, tiada pembedahan, tiada kontroversi. Kerana ini adalah sel-sel stem/induk anda sendiri

Cadangan Pengambilan
- 1 ATAU 2 sachet sehari
- Tuangkan kristal Nu~Cell ke dalam mulut dan minum air kosong
- Sebaik-baiknya 15-20 min sebelum makan atau masa perut kosong


Soaljawab Tentang Nucell.

Soalan :-

Adakah Nucell memerlukan kelulusan daripada Kementerian Kesihatan?

Jawapan :-

Tidak, Nucell adalah produk di bawah Bahagian Kawalan Mutu Makanan

Soalan :-

Apakah perbezaan Nucell dengan produk-produk kecantikan (pemakanan) yang lain?

Jawapan :-

1) Formulasi Nucell bukan sahaja untuk kesan kecantikan dan awet muda tetapi ianya juga sangat baik untuk membina kesihatan dan membantu merawat penyakit

2) Komponen-komponen marin Nucell adalah murni dan segar. Ini dapat mengekalkan kesan alahan dan kesan kerumitan.

3) Potensi rumusan Nucell adalah 4 kali lebih berkuasa dari produk yang terkenal dan termahal di pasaran Malaysia.

4) Anda hanya perlu makan Nucell sekali sehari sahaja.

5) Nucell lebih cepat bertindak - pengguna akan mula merasa kesan kebaikan dalam tempoh beberapa hari sahaja.

6) Nucell cepat berkesan kerana sifat mudah hadam bahan aktifnya.

7) Membantu supaya otot-otot jadi kurang lapisan lemak - cepatkan sintesis protein dan lengahkan katabolisma protein (pecahan protein).

Soalan :-

Kenapa Nucell di dalam sachet (kristal) dan tidak berbentuk pil atau kapsul dll?

Jawapan :-

Nucell adalah berbentuk kristal halus. Ia dibuat sedemikian rupa supaya mencapai penyerapan segera yang lebih cekap dan cepat.

Soalan :-

Adalah Nucell dibuat untuk kaum wanita sahaja?

Jawapan :-

Tidak, ia adalah makanan berfungsi dibuat untuk lelaki dan wanita serta kanak-kanak.

Soalan :-

Apabila memakan Nucell, bolehkah seseorang mengambil makanan tambahan, vitamin, ubat-ubatan hospital, alopathy, ubat tradisional, ubat homeopathy atau lain-lain ubat alternatif?

Jawapan :-

Nucell adalah makanan yang bermutu. Anda boleh ambil sebarang ubat-ubatan, makanan tambahan atau vitamin bersama dengan Nucell. Nucell akan bertindak mengoptimakan keberkesanan tindakbalas ubat-ubatan dan makanan lain yang dimakan.

Soalan :-

Adakah Nucell sesuai untuk WANITA HAMIL?

Jawapan :-

Kajian telah membuktikan bahawa wanita hamil hanya perlukan makanan biasa. Makanan tambahan dan juga ubatan biasa jika boleh dielak adalah lebih baik. Formulasi Nucell memungkinkan tubuh akan merasa sedikit panas, di mana mungkin ianya tidak sesuai bagi sebahagian wanita hamil , TERUTAMA DI AWAL KEHAMILAN.

Soalan :-

Bolehkan Nucell dimakan oleh kanak-kanak?

Jawapan :-

Boleh. Nucell adalah selamat untuk kanak-kanak. Untuk kecederaan, luka, asma, lelah dan anak yang selalu berpenyakit boleh diberi Nucell. Orang dewasa dan juga kanak-kanak yang ada masalah jantung adalah sangat baik diberi makan untuk mengatasi beberapa jenis kekurangan jantung. Untuk kanak-kanak cuma berikan 1/4 - 1/2 sachet sehari. Jika susah makan, campurkan dengan jem atau jus dalam sudu kemudian minum secawan air.

Soalan :-

Nucell adalah makanan sumber yang kaya dengan marin (laut), adakah ianya akan menyebabkan alahan?

Jawapan :-

Daripada ujian dan maklumbalas adalah dianggap bahawa Nucell mungkin akan menyebabkan sedikit alahan kepada pengguna yang terlalu sensitif kepada makanan laut. Walaubagaimanapun, ramai pengguna yang mempunyai masalah alahan telah pulih setelah mengamalkan Nucell. Pada peringkat permulaan, mungkin terdapat sedikit tindakbalas (gatal-gatal) akan berlaku. Jangan berhenti makan Nucell. Amalkan makan lebih buah dan sayuran dan lebihkan minum air setiap hari, 8-12 gelas besar sehari dan jerawat akan hilang.

Soalan :-

Adalah akan berlaku kesan sampingan setelah memakan Nucell?

Jawapan :-

Tidak. Penggunaan Nucell memungkinkan berlakunya "healing crisis" atau kesan tindakbalas sebagai sebahagian dari proses perawatan dan penyembuhan pada kes dan keadaan tertentu. Jika anda mengalami keadaan di mana penyakit lama muncul kembali atau yang sedang dialami menjadi lebih sakit sedikit dan perubahan kepada fizikal tertentu, diharap jangan panik. Ianya merupakan kesan "healing crisis" yang bersifat sementara waktu. Ianya berlaku adalah kerana segala jenis racun/toksid dari badan dikeluarkan dan setiap kali Nucell bertindak ke atas sesuatu penyakit juga akan memungkinkan berlakunya kesan "healing crisis". Oleh kerana itu, "healing crisis" mungkin akan berlaku beberapa kali pada seseorang itu (bergantung kepada penyakit seseorang).

Soalan :-

Apakah kesan tindakbalas pemulihan yang selalu dialami oleh pengamal Nucell?

Jawapan :-

Antara kesan tindakbalas pemulihan kemungkinan dialami oleh pengamal Nucell adalah di antaranya :-

- Rasa mengantuk, sedikit keletihan, pening-pening, sedikit menggigil serta sedikit rasa sakit-sakit di bahagian-bahagian tertentu (selalunya pada organ yang pernah bermasalah atau sedang mengalami masalah). Kepada sebilangan orang yang berdarah kotor (tidak buang air besar), kemungkinan jerawat akan terjadi selepas beberapa hari.

-Jika berlaku keadaan seperti ini, diharap jangan panik. Ianya bukan kesan sampingan. Ia merupakan satu tindakbalas positif bagi tempoh sementara waktu sahaja. Teruskan makan Nucell dan minum air secukupnya.

Soalan :-

Adakah Nucell lebih mahal jika dibandingkan dengan produk lain di pasaran?

Jawapan :-

Tidak. Ianya lebih berkhasiat dari jenama yang paling terkenal di pasaran antarabangsa. Kerana mutu dan khasiatnya, ia terkenal untuk kecantikan dan kesihatan dari dalam dan luar maka ianya amat menjimatkan.

Soalan :-

Apakah cara yang terbaik untuk makan Nucell?

Jawapan :-

Cara yang paling sempurna adalah dimakan semasa perut masih kosong pada awal pagi. Tuangkan Kristal NuAge ke dalam mulut (atau lidah) dan minum segelas air suam atau air jus 30 minit selepas pengambilan Nucell.

Dewasa (14 tahun ke atas) - 1 sachet sekali sehari

Kanak-kanak (12-14 tahun) - 1/2 sachet sekali sehari

Kanak-kanak (3 - 12 tahun) - 1/3 sachet sekali sehari

Kanak-kanak (kurang dari 3 tahun) - 1/4 sachet sekali sehari

TESTIMONI 1

eee76 11.20:saya dah makan nuAge masuk paket ke2 tp mmg nampak kesannya la... eee76 11.20:ni bidadari dah nak abis.. nanti ujung bulan ni leh order lagi kan..
kmj 11.20:nampak kesan yang mcmmana
zalita_2308 11.21:erm...kesan yg macam mana tu?
lia 11.21:leh berkongsi:D
eee76 11.21:sblm ni kulit muka saya tak berapa sekata la.. then bibir suka pecah sebab keje kat aircond kan...
eee76 11.22:then pas amik NuAge 2 minggu bibir dah tak pecah.. kulit jd sekata @ cerah la jugek..
eee76 11.22:tp yg ketara bawah mata dah makin kurang hitamnya..
lia 11.22:al-hamdulillah

TESTIMONI 2

mmm..result dia..ketara tang kulitlaa..jadik gebu..muka jadi blushing..pink gitu..kita dah tak yah pakai make up..open pores pun dah kecik..mm pendek kata suka sgt... er taun lepas..maser tu stil bresfeeding..seminggu lepas tu raser susu belah kiri makin bengkak..air susu lagi banyak..tumit kaki pun dah kurang rekah..hehe

TESTIMONI 3

Nama saya Azlina. Saya telah mencuba produk DCL ni setelah kawan saya Puan Khamisah Mohd Jamil (Pengasas Kedai-E) sarankan. Salah satu produk yang saya & suami dah cuba ialah nuAge. Mulanya saya tak pasti tapi saya cuba gak. Selepas saya mengamalkan selama 15 hari, kutil di muka saya mengecut & tertanggal tanpa saya buat apa2. Hingga kini dah hampir 2 bulan saya amalkan. Beberapa orang tegur wajah saya nampak lebih berseri & licin. Ini kerana kutil besar & beberapa kutil2 kecil di muka saya dah mula hilang. Saya terus syorkan pada kawan2 saya.

Bahan Kandungan :

- Protin dan karbohidrat marin, ekstrak buah-buahan, sayur-sayuran asli dan kondisioner makanan yang dibernarkan.

Cara Pengambilan :

Tuang 1 sachet NuAge ke dalam mulut, hisap dan telan. Cuba elak dari ambil sebarang minuman dalam 30 minit selepas pengambilan NuAge. Pengambilan cuma 1 sachet setiap awal pagi semasa perut kosong.

HARGA WM: RM78.00 | EM: RM85.00 | BRU: $41.00 | S'PORE $41.00
KOS PENGHANTARAN : RM5.30
3GM X 15 Sachets

Sunday, October 02, 2011

LAYNA SAUNA

Sauna Belt

TERBARU..HANYA RM88..dapatkan set sauna peribadi anda yang terbaik dari kami..

Dapatkan 1 sauna belt nazconsauna peribadi anda!!..haa saya senaraikan kelebihan-kelebihan sauna belt nazconsauna:
1) Sauna Belt nazconsauna di perbuat daripada material yang berkualiti tinggi dan tahan lama..DAN bukan second hand..
2) Packaging yang menarik.
3) Suhu yang bersesuaian dengan malaysian.
4) Harga yang berpatutan..
Kami telah reka suhu khusus untuk:
1) Melancarkan peredaran darah.
2) Mengurangkan lenguh2 di badan dan musle relaxation.
3) Mengurangkan lenguh2 di pinggang atau sakit belakang.
4) Untuk gantikan tungku selepas bersali
n.Fitkan Semula perut yang geleber.
5) Buangkan angin berlebihan.

Waist Trimmer

Quick Slim Set - Hanya RM90 (Waist Trimmer + FREE Slim Krim 100gm)..

LELAKI DAN WANITA..UNTUK FIT KAN PERUT DENGAN SEGERA..SESUAI UNTUK WANITA LEPAS BERSALIN..MUDAH DAN KEMAS..DAN UNTUK ANDA SAIZ BESAR PUN ADA.

Kelebihan Waist Trimmer Nazcon:
1.Di perbuat daripada 90% kain nylon dan 10% spandex..tebal..elastik..dan serap peluh..

2. Utk kemaskan perut dengan segera..tidak bergulung..boleh guna ke pejabat..atau aktiviti2 luar..

3.Sesuai utk lepas bersalin..

4.Pinggang yang besar hingga 60 inci pun boleh guna..terdapat saiz M-XXL..dari pinggang 25 inci-60 inci.

5.Perut Tak rasa gelebeh atau kendur.

CARA GUNA
1. Sapukan Slim Krim keliling perut dan belakang pinggang.

2. Pakai Slim Waist 3-4 jam sehari.

E-mail

Wednesday, August 24, 2011

KOPI BARLI

KOPI BARLI
Kopi pracampur 5 dalam 1. Kandungan Kopi Barli adalah Kopi Arabica, Barli, Ubi Beet Merah, Gula Perang & Kremer Bukan Tenusu.

KHASIAT BARLI
Barli atau nama botaninya Hordeum Vulgarie dikatakan bijirin pertama yang telah ditanam di timur tengah kira-kira 9000 tahun dan mungkin juga merupakan bijirin terawal dan paling penting pada ketika itu. Isi rong atau bijirin barli boleh dijadikan tepung, emping dan bran. Batangnya boleh dijadikan kertas dan bahan pembinan manakala keseluruhan tanaman boleh dijadikan sebagai makanan haiwan ternakan.

Pokok barli tergolong dalam keluarga Gramineae dan menyerupai pokok gandum yang banyak ditanam di negara-negara Barat. Barli ditanam daripada biji sehinggalah ia menjadi pokok yang tinnginya kira-kira satu meter.Bijirin barli merupakan sumber terbaik serat pemakanan, protein dan karbohidrat kompleks serta vitamin dan galian. Terdapat dua jenis serat pemakanan iaitu mudah dilarutkan dan tidak mudah dilarutkan. Barli mempunyai kedua-dua jenis serat ini dan merupakan sumber terbaik serat yang mudah dilarut. Kajian klinikal di Australia, Kanada dan Amerika Syarikat melaporkan bahawa serat daripada barli efektif dalam merendahkan kolesterol dalam darah. Serat yang tidak mudah larut dalam barli adalah penting bagi memastikan usus dapat berfungsi dengan sihat.

Barli juga berkhasiat sebagai penyejuk badan. Rasulullah s.a.w. pernah memberi sup barli kepada orang yang mengidap demam.

harga semenanjung = rm22 / sabah sarawak rm27
boleh didapati dalam bentuk kotak atau papan 20 sachet

kos penghantaran mengikut jumlah pesanan dan kawasan penghantaran. boleh emailkan order anda, kami akan reply berapa kos penghantaran.

Saturday, April 16, 2011

PENGUMUMAN KENAIKAN HARGA PRODUK MUNA ASY SYIFFA

Assalamualaikum, salam sejahtera semua.

Terlebih dahulu, Kami ingin memohon maaf kepada semua pelanggan yg dihormati di atas kenaikan harga sebahagian drp produk kami atas sebab2 yang akan dimaklumkan di bawah.

Semenjak awal promosi besar2an Produk MAS diperkenalkan kpd orang ramai pada tahun 2007 sehingga kini, buat kali pertamanya kami menaikkan harga sebahagian produk MAS yang mana harganya adalah antara yang murah di pasaran berbanding jamu2 lain. Harapan kami, dengan kenaikan sedikit daripada harga asal, dapat membantu MAS khususnya di bahagian pengeluaran untuk terus bertahan meneruskan jualan produk MAS sampai bila2..insya Allah.

Tarikh bermula kenaikan: 1MEI 2011

Sebab kenaikan harga:
Di antara sebab2 kenaikan harga adalah kerana:

1. Utk menampung kos2 bahan mentah (herba segar/kering) yang mana harganya semakin meningkat di pasaran dan semakin sukar diperolehi.

2. Utk menampung harga barangan asas produk yang juga semakin meningkat seperti botol, kotak set bersalin, percetakan dan bekas2 produk yang lain.

3. Utk menampung gaji pekerja dan kos2 upah pekerja yang semakin bertambah.

Produk2 terlibat:
Semua yang melibatkan jamu kapsul (botol):
rm25 ke RM30
W.M/35 E.M (customer price/CP)

1. Kacip Fatimah Manjakani
2. Sihat Wanita

3. Sihat Lelaki
4. Anti athma
5. Kencing Manis.
6. Gout.
7. Kesuburan wanita
8. Buasir
9. Pelangsing

10. Set Kesuburan wanita :RM100 ke RM110
(W.M)/RM120(E.M)


11. Set Lengkap Bersalin (Besar):RM180 ke RM190 (W.M)/RM205 (E.M)

12. set Lengkap Bersalin (Kecil):RM130 ke RM140 (W.M)/RM155 (E.M)

13. Set Seri Pengantin
RM135 ke RM140 (W.M)/RM150 (E.M)


14. Set Bersalin Pakej:

PAKEJ 1

SET BERSALIN (K) +TUNGKU+ TANGAS @PENCUCI @JAMU PERIUK

HARGA ASAL JUALAN (C.P)=RM240 W.M/RM255 E.M
HARGA SELEPAS LESS=RM230 W.M/RM245 E.M
LESS=RM10

PAKEJ 2

SET BERSALIN (B) +TUNGKU+ TANGAS @PENCUCI @JAMU PERIUK

HARGA ASAL JUALAN (C.P)=RM290 W.M/RM305 E.M
HARGA SELEPAS LESS=RM280 W.M/295 E.M
LESS=RM10

PAKEJ 3

SET BERSALIN (B)+ TUNGKU+ BENGKUNG

HARGA ASAL JUALAN (C.P)=RM325 W.M/RM340 E.M
HARGA SELEPAS LESS=RM315 W.M/RM330 E.M
LESS=RM10


PAKEJ 4

SET BERSALIN (K)+ TUNGKU+ BENGKUNG

HARGA ASAL JUALAN (C.P)=RM275 W.M/RM290 E.M
HARGA SELEPAS LESS=RM265 W.M/RM280 E.M
LESS=RM10


*harga baru
*Harga Sabah/ Sarawak adalah BERBEZA dengan harga Sem. Msia bermula MEI 2011 kerana perbezaan kos penghantaran

Saturday, January 15, 2011

Slimming & Firming Gel Soap


Slimming & Firming Gel Soap (Sabun Pelangsing Badan) ini dapat membantu mengurangkan selulit di pinggang dan punggung serta membantu menghilangkan rekahan supaya warna kulit kelihatan seragam. Ia sesuai digunakan setiap hari bagi menghilangkan kesan rekahan dan mengecilkan saiz badan.


Kandungan:
- Seaweed Extract
- Iny Extract
- Lime Bossom Extract
- Lanolin Oil
- Natural Gel Soap

Kebaikan Sabun Ini:
- Melangsingkan badan
- Menganjalkan kulit
- Mengurangkan selulit
- Melicin dan melembutkan kulit
- Membersih dan memudarkan tanda hitam kulit
- Memudarkan tanda rekahan (stretch mark) pada perut.
- Membantu mengatasi masalah parut.

Cara Menggunakan:
1. Buat buih pekat (creamy type) menggunakan sedikit air.
2. Urut pada kawasan pinggang dan punggung dengan urutan dari bawah ke atas beberapa kali.
3. Biar seketika supaya herba dapat meresap ke dalam kulit.
4. Bilas dengan air bersih.

Amalkan sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Sebuku sabun boleh bertahan sehingga 5 -6 hari jika digunakan dua kali sehari. Kesan yang luar biasa boleh dilihat selepas penggunaan selama sebulan.

HARGA:RM10.00 (Tidak Termasuk Penghantaran)

Sabun Breast Firming

Kegunaan:
- Menegangkan payudara yang kendur atau jatuh
- Memejalkan struktur otot payudara yang longgar
- Membesarkan payudara yang kecil dan bermasalah (membantu tumbesaran)
- Mencantikkan struktur payudara secara semulajadi, selamat dan berkesan.

Cara Menggunakan:
- Hasilkan buih dari sabun dan sapu pada bahagian payudara.
- Biarkan 2-5 minit selepas mengurut di sekitarnya.
- Bilas seperti biasa.

Keistimewaan Sabun Breast Firming USA

-Sabun ini bertindak sebagai agen pembentukan semula payudara dengan mengembalikan kepada bentuk asal seperti menegangkan dan membesarkan termasuklah mencantikkan struktur payudara. Ia juga boleh dijadikan agen pemecah lemak yang tidak diperlukan atau berlebihan yang boleh menyebabkan payudara melondeh atau jatuh.
- Berasaskan herba yang bersih dan selamat tanpa kesan sampingan.
- Mampu mencegah kanser menerusi herba yang digunakan.
- Memadatkan dan membentuk payudara agar lebih kemas.
- Mencantikkan kulit payudara agar lebih bersih, halus dan cerah.
- Kesan yang ketara dalam hanya sebulan.

Kandungan:
- Caffeine Tea Salicylate Panthenol: Sejenis kafien dari pokok teh yang tumbuh di kawasan tanah tinggi atau berbukit yang bersuhu sejuk. Ia dapat bertindak sebagai agen menegangkan struktur payudara dengan berkesan dan secara semulajadi.
- Pegaga: Tumbuhan yang hidup di Asia yang didapati berkesan dalam bertindak sebagai agen memejal oeh pakar perubatan.
- Glycerin: Boleh bertindak sebagai agen memecahkan lemak yang tidak diperlukan atau berlebihan.
- Minyak Lanolin: Boleh membantu melembabkan kulit payudara agar tidak menjadi kering ketika proses penegangan dan memejalkan struktur payudara.

HARGA : RM10.00 (Tidak Termasuk Penghantaran)

Bengkung Correctuer

Bengkung adalah amalan tradisi, di mana sekeping kain (bengkung) diikat di bahagian perut sebaik selepas bersalin (ketika dalam pantang), bertujuan mengempiskan perut setelah ia semakin mengembang akibat proses kehamilan.

Bengkung CORRECTEUR dari Leesa Formula adalah singkatan 'Correct & Contour', khusus untuk membentuk kembali dan merampingkan pinggang.

Fungsi

* Membentuk kembali badan terutama kawasan perut yang telah berkembang akibat hamil.
* Merampingkan kembali pinggang.
* Mengelak kekenduran otot perut dan perut menggelebeh.
* Menaik dan membentuk kembali punggung.
* Mempercepatkan perut terasa `penuh` bagi mengelak terlebih makan.
* Baik jika digunakan oleh semua wanita, walaupun bukan ketika berpantang.

Maklumat Tambahan

* Dijahit 2 lapis, sangat kuat dan tahan untuk penggunaan yang lama.
* Fabriknya yang tebal tetapi lembut, selesa dan mudah menyerap peluh. Sangat selesa dipakai dan terletak kejap di badan.
* Cukup labuh bagi menutup seluruh kawasan perut, bermula bawah payudara sehingga mencecah paras pinggul tanpa masalah menaik, berlipat atau berkumpul di perut (banyak bengkung jenama lain di pasaran dibuat dari kain yang licin dan nipis serta tidak cukup labuh sehingga mudah menaik dan berkumpul di perut).
* Mudah diikat oleh ibu bersalin sendiri, tanpa memerlukan bantuan sesiapa.
* Boleh diikat mengikut tahap ketat yang diingini, tanpa mengganggu pergerakan.
* Boleh dipakai bila-bila masa (walau bukan berpantang), untuk mengempiskan perut dan merampingkan badan dengan menyapu bersama gel pelangsing Body Contour Gel dari Leesa Formula.

PENGGUNAAN

* Setelah menyapu Body Contour Gel di perut, pinggul dan peha, berdiri tegak dan letakkan bengkung dari bahagian belakang abdomen menghala kedepan dengan punca tali berada di bawah.
* Jika bengkung terlalu lebar, sila klim atau jahit di bahagian tengah bengkung.
* Lipat bahagian kanan kain ke dalam, manakala sebelah kiri kain di bahagian luar dengan punca tali yang kelihatan dibahagian bawahnya.
* Mula mengikat dengan memasukkan semua tali ke dalam lubang pertama yang berhadapan dengan punca tali, kemudian tarik sehingga ketat. Lakukan cara yang sama hingga dilubang kedua atas yang bertentangan (menjadikan ikatan bersilang), sehingga habis semua lubang diikat kejap.
* Setelah rasa cukup ketat dan selesa, simpulkan lebihan tali tadi di bawah ikatan bengkung.

Pakai pada waktu pagi dan malam berterusan selama 40 hari.

Jika bersalin secara pembedahan, gunakan selepas 2 minggu dan ikat mengikut keselesaan tanpa menyakitkan tempat jahitan.

Saiz : Freesize

Harga : RM49.00
(Tidak Termasuk Penghantaran)

Ayatul Kursi

Ayat Seribu Dinar

CARA MEMBUAT PESANAN DAN BAYARAN

Proses Jual Beli Mudah Je. ikuti Langkah2 dibawah

1) NAMA:

2) ALAMAT:

3) NO TEL:

4) JENIS PRODUK:

5) KUANTITI:


Email kepada saya butiran di atas:

wmolyna@yahoo.com

atau SMS/TEL : 012-99542464 / 09-8454008


Tunggu saya REPLLY email/sms anda, kemudian bolehlah

(TRANSFER AKAUN / CASH DEPOSIT / BANK IN) ke dalam salah Satu Akaun yang tertera di bawah ni, NO AKAUN AKAN DIMAKLUMKAN MELALUI EMAIL/SMS









Harap maklum.


PENGHANTARAN
  • Penghantaran dibuat pada hari isnin dan khamis melalui pos laju, parcel dan courier **produk DCL & produk kesihatan yg lain kecuali Herba MUNA ASY SYIFA dipos/courier setiap hari kecuali cuti mingguan/kelepasan am**
  • Sekiranya proses penghantaran tidak pada hari tersebut anda akan saya maklumkan
  • Kos pos akan dimaklumkan setelah pemilihan barang disahkan
  • Kami akan memaklumkan proses penghantaran setelah pembayaran diterima masuk
  • Nombor tracking anda akan saya maklumkan melalui email / cxbox


A). POSLAJU






RM6 - Sem. M'sia utk 500g pertama

RM 1 utk tambahan 250g berikutnya.


RM8 - Sarawak utk 500g pertama

RM 1.50 utk tambahan 250g berikutnya.


RM8- Sabah utk 500g pertama

RM 2 utk tambahan 250g berikutnya.


RM51.60-Brunei utk 500gm yang pertama

RM48 - Singapore utk 500gm yang pertama



B). POS PARCEL






*Brunei

- RM17.60 utk 250gm yang pertama

-RM2.10 setiap tambahan 250gm              

*Singapore

-RM16.50 utk 250gm yang pertama

-RM1.00 setiap tambahan 250gm

Pos parcel with tracking number

(Hanya sedikit insurance cover jika berlaku kerosakan barang-1.5% shj)


Local Delivery Standard

Sampai antara 3-7 hari bekerja


C). POS EKSPRESS
sampul RM2.50

sampul RM3

sampul RM4


D).COURIER

kos kurier adalah RM6.70 utk 3kg pertama bagi semenanjung malaysia(bandar2 utama). sabah & sarawak akan dikenakan harga berlainan**


PERHATIAN!!!!!!

PEMBELIAN BARANG MUDAH ROSAK/ FRAGILE:

*Pengguna dinasihatkan utk memilih poslaju kerana ada insuran jika berlaku kerosakan barang.

*Parcel tiada insuran.
* Risiko kerosakan diperjalanan tidak ditanggung oleh pihak kami.


PERIKSA BARANG SEBELUM TERIMA

* SILA PASTIKAN ANDA PERIKSA TERLEBIH DAHULU BARANGAN yang di terima dari pihak pos sebelum anda menandatangani borang penerimaan pengeposan tersebut (especially barangan FRAGILE, kaca, seramik, etc)

*Anda dinasihatkan tidak menandatangani borang penerimaan tersebut sekiranya
i) anda lihat kotak remuk / terbuka / koyak / rosak / etc
ii) anda dapati barang-barang tersebut rosak / pecah / patah


BARANG ROSAK/ PECAH:

ANDA DIMINTA BUAT LAPORAN di mana2 pejabat poslaju terdekat berkenaan barangan yg rosak tersebut dengan secepat yg mungkin bagi tujuan tuntutan insurans / gantian \

SILA HUBUNGI POS CARE LINE 1-300 - 300 - 300 sekiranya terdapat sebarang masalah / kelewatan dan juga untuk sebarang pertanyaan.


**ATAU ANDA BOLEH ISI PESANAN DI ORDER FORM MESRA SHOP**


Name:
Address:
Email Address:
Phone Number:
Item code & quantity:
Payment menthod: CIMB
MAYBANK
BANK ISLAM

Type of Postage: POSLAJU
POS EKSPRESS
POS PARCEL
ANY QUESTIONS?? PLEASE WRITE HERE

This form powered by Freedback