Citra Slimm Patch (Loose Your Inches) Kaedah Pelangsingan dan Pembentukan Badan Termudah dengan Teknologi Terkini Bagaimana Citra Slimm Patch Bertindak? - Memecah dan menguraikan sel-sel lemak pada kawasan tampalan supaya mudah disingkirkan dari tubuh - Membakar lemak tepu di bawah kulit bagi menjadikan sel-sel lemak yang besar menjadi lebih kecil supaya lebih mudah dibuang - Membuang lebihan angin dan cecair dalam badan (water retention) - Meningkatkan Kadar Metabolisme bagi pembakaran lemak secara semulajadi - Mengawal selera makan - Meningkatkan fungsi sistem limfatik yang menyingkirkan sel-sel lemak melalui sistem perkumuhan (peluh, pembuangan air kecil atau pembuangan air besar) Cara Penggunaan :- 1) Bersihkan permukaan kulit dari sebarang kotoran atau minyak dan tampalkan Citra Slimm Patch. Ia boleh digunakan di bahagian perut, peha, pinggul dan bawah lengan. Gunakan sekali sehari di setiap bahagian. Setiap Citra Slimm Patch boleh digunakan sehingga 8 jam atau sehingga semua gel pada Citra Slimm Patch diserap oleh kulit. 2) Digalakkan Citra Slimm Patch dipakai bersama-sama korset, bengkung atau kaedah 'plastic wrapping'. Tips Untuk Kesan Maksimum - Minum sekurang-kurangnya 8 gelas air sehari - Elakkan/kurangkan makanan atau minuman berkalori tinggi - Lebihkan pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan - Lakukan senaman ringan dengan lebih kerap Peringatan :- 1. Untuk kegunaan luaran sahaja 2. Sila baca arahan penggunaan 3. Jangan gunakan pada kulit yang luka 4. Jangan gunakan jika anda alah/allergik pada bahan-bahan yang telah disenaraikan. 5. Jauhkan dari kanak-kanak. Jika tertelan, minta bantuan perubatan dengan segera. 6. Pastikan produk terus digunakan selepas dibuka bagi mengelakkan ia menjadi kering. 7. Tidak sesuai digunakan oleh wanita mengandung. Penyimpanan :- Simpan pada suhu bilik, elakkan sinaran matahari secara terus atau kawasan berkelembapan tinggi.
HARGA : RM68 / 5g x 12 keping (kurier ke sem. malaysia rm5.30, poslaju ke sabah rm8.80/sarawak rm8.20) |
Sunday, May 30, 2010
CITRA SLIMM PATCH
CARA MEMBUAT PESANAN DAN BAYARAN
Proses Jual Beli Mudah Je. ikuti Langkah2 dibawah
1) NAMA:
2) ALAMAT:
3) NO TEL:
4) JENIS PRODUK:
5) KUANTITI:
Email kepada saya butiran di atas:
atau SMS/TEL : 012-99542464 / 09-8454008
Tunggu saya REPLLY email/sms anda, kemudian bolehlah
(TRANSFER AKAUN / CASH DEPOSIT / BANK IN) ke dalam salah Satu Akaun yang tertera di bawah ni, NO AKAUN AKAN DIMAKLUMKAN MELALUI EMAIL/SMS
- Penghantaran dibuat pada hari isnin dan khamis melalui pos laju, parcel dan courier **produk DCL & produk kesihatan yg lain kecuali Herba MUNA ASY SYIFA dipos/courier setiap hari kecuali cuti mingguan/kelepasan am**
- Sekiranya proses penghantaran tidak pada hari tersebut anda akan saya maklumkan
- Kos pos akan dimaklumkan setelah pemilihan barang disahkan
- Kami akan memaklumkan proses penghantaran setelah pembayaran diterima masuk
- Nombor tracking anda akan saya maklumkan melalui email / cxbox
A). POSLAJU
RM6 - Sem. M'sia utk 500g pertama
RM 1 utk tambahan 250g berikutnya.
RM8 - Sarawak utk 500g pertama
RM 1.50 utk tambahan 250g berikutnya.
RM8- Sabah utk 500g pertama
RM 2 utk tambahan 250g berikutnya.
RM51.60-Brunei utk 500gm yang pertama
RM48 - Singapore utk 500gm yang pertama
B). POS PARCEL
*Brunei
- RM17.60 utk 250gm yang pertama
-RM2.10 setiap tambahan 250gm
*Singapore
-RM16.50 utk 250gm yang pertama
-RM1.00 setiap tambahan 250gm
Pos parcel with tracking number
(Hanya sedikit insurance cover jika berlaku kerosakan barang-1.5% shj)
Local Delivery Standard
Sampai antara 3-7 hari bekerja
C). POS EKSPRESS
sampul RM2.50
sampul RM3
sampul RM4
D).COURIER
kos kurier adalah RM6.70 utk 3kg pertama bagi semenanjung malaysia(bandar2 utama). sabah & sarawak akan dikenakan harga berlainan**
PERHATIAN!!!!!!
PEMBELIAN BARANG MUDAH ROSAK/ FRAGILE:
*Pengguna dinasihatkan utk memilih poslaju kerana ada insuran jika berlaku kerosakan barang.
*Parcel tiada insuran.
* Risiko kerosakan diperjalanan tidak ditanggung oleh pihak kami.
PERIKSA BARANG SEBELUM TERIMA
* SILA PASTIKAN ANDA PERIKSA TERLEBIH DAHULU BARANGAN yang di terima dari pihak pos sebelum anda menandatangani borang penerimaan pengeposan tersebut (especially barangan FRAGILE, kaca, seramik, etc)
*Anda dinasihatkan tidak menandatangani borang penerimaan tersebut sekiranya
i) anda lihat kotak remuk / terbuka / koyak / rosak / etc
ii) anda dapati barang-barang tersebut rosak / pecah / patah
BARANG ROSAK/ PECAH:
ANDA DIMINTA BUAT LAPORAN di mana2 pejabat poslaju terdekat berkenaan barangan yg rosak tersebut dengan secepat yg mungkin bagi tujuan tuntutan insurans / gantian \
SILA HUBUNGI POS CARE LINE 1-300 - 300 - 300 sekiranya terdapat sebarang masalah / kelewatan dan juga untuk sebarang pertanyaan.
**ATAU ANDA BOLEH ISI PESANAN DI ORDER FORM MESRA SHOP**
No comments:
Post a Comment