Proses Jual Beli Mudah Je. ikuti Langkah2 dibawah
1) NAMA:
2) ALAMAT:
3) NO TEL:
4) JENIS PRODUK:
5) KUANTITI:
Email kepada saya butiran di atas:
wmolyna@yahoo.com
atau SMS/TEL : 012-99542464 / 09-8454008
Tunggu saya REPLLY email/sms anda, kemudian bolehlah
(TRANSFER AKAUN / CASH DEPOSIT / BANK IN) ke dalam salah Satu Akaun yang tertera di bawah ni, NO AKAUN AKAN DIMAKLUMKAN MELALUI EMAIL/SMS
PENGHANTARAN
- Penghantaran dibuat pada hari isnin dan khamis melalui pos laju, parcel dan courier **produk DCL & produk kesihatan yg lain kecuali Herba MUNA ASY SYIFA dipos/courier setiap hari kecuali cuti mingguan/kelepasan am**
- Sekiranya proses penghantaran tidak pada hari tersebut anda akan saya maklumkan
- Kos pos akan dimaklumkan setelah pemilihan barang disahkan
- Kami akan memaklumkan proses penghantaran setelah pembayaran diterima masuk
- Nombor tracking anda akan saya maklumkan melalui email / cxbox
A). POSLAJU
RM6 - Sem. M'sia utk 500g pertama
RM 1 utk tambahan 250g berikutnya.
RM8 - Sarawak utk 500g pertama
RM 1.50 utk tambahan 250g berikutnya.
RM8- Sabah utk 500g pertama
RM 2 utk tambahan 250g berikutnya.
RM51.60-Brunei utk 500gm yang pertama
RM48 - Singapore utk 500gm yang pertama
*Brunei
- RM17.60 utk 250gm yang pertama
-RM2.10 setiap tambahan 250gm
*Singapore
-RM16.50 utk 250gm yang pertama
-RM1.00 setiap tambahan 250gm
Pos parcel with tracking number
(Hanya sedikit insurance cover jika berlaku kerosakan barang-1.5% shj)
Local Delivery Standard
Sampai antara 3-7 hari bekerja
C). POS EKSPRESS
sampul RM2.50
sampul RM3
sampul RM4
kos kurier adalah RM6.70 utk 3kg pertama bagi semenanjung malaysia(bandar2 utama). sabah & sarawak akan dikenakan harga berlainan**
PEMBELIAN BARANG MUDAH ROSAK/ FRAGILE:
*Pengguna dinasihatkan utk memilih poslaju kerana ada insuran jika berlaku kerosakan barang.
*Parcel tiada insuran.
* Risiko kerosakan diperjalanan tidak ditanggung oleh pihak kami.
PERIKSA BARANG SEBELUM TERIMA
* SILA PASTIKAN ANDA PERIKSA TERLEBIH DAHULU BARANGAN yang di terima dari pihak pos sebelum anda menandatangani borang penerimaan pengeposan tersebut (especially barangan FRAGILE, kaca, seramik, etc)
*Anda dinasihatkan tidak menandatangani borang penerimaan tersebut sekiranya
i) anda lihat kotak remuk / terbuka / koyak / rosak / etc
ii) anda dapati barang-barang tersebut rosak / pecah / patah
ANDA DIMINTA BUAT LAPORAN di mana2 pejabat poslaju terdekat berkenaan barangan yg rosak tersebut dengan secepat yg mungkin bagi tujuan tuntutan insurans / gantian \
SILA HUBUNGI POS CARE LINE 1-300 - 300 - 300 sekiranya terdapat sebarang masalah / kelewatan dan juga untuk sebarang pertanyaan.
**ATAU ANDA BOLEH ISI PESANAN DI ORDER FORM MESRA SHOP**
No comments:
Post a Comment